Σάββατο 7 Ιουλίου 2018

Χαίρετε, φίλοι , φίλες... θα χαρώ να σάς δω στον όμορφο ΒΟΛΟ!!




Χαίρετε, φίλοι , φίλες... θα χαρώ να σάς δω στον όμορφο ΒΟΛΟ!! Εκεί θα παρουσιάσω το βιβλίο μου: :) :) :)

Πρόσκληση σε βιβλιοπαρουσίαση
"λίγες γραμμές... έτσι..." Λαμπρινής Τζούρκα

παρουσίαση στο Βόλο

Θα χαρώ να σάς δω εις τον Βόλο που αγαπώ (πολύ)
για το βιβλίο μου: "λίγες γραμμές... έτσι..." να μιλήσουμε ΜΑΖΥ!

Μετά τιμής
Εκδόσεις ΤΣΟΤΡΑΣ
Τζούρκα Λαμπρινή

Θα υπάρξει και μουσική,
με τραγούδι ταιριαστή

Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2018, στις 7μμ.  Pleasures Seaside Cafe + more, Αργοναυτών 58, Βόλος...




2 σχόλια:

kerina poiimata είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!
Νοερά, θα είμαι εκεί, κοντά στην αγαπημένη φίλη, με τη συνέντευξη!!!!
Τους χαιρετισμούς μου!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!

Lamprini T. είπε...

καλώς το τομορφο, ελπίζω να σε βρω κάπου... θα πάμε και αλλού με το βιβλίο μου, για καφέ, και μετά να το γνωρίσουν οι φίλοι μου... ευχαριστώ

φιλιά, κι εσύ τα καλύτερα, να τους χαίρεσαι όλους...

καλό καλοκαιρι με υγεία...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...