Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

1η Παρουσίαση των βιβλίων μου από την φίλη Κυκλαμίνα (Κατερίνα Δε. στα. πα.) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ... υπέροχα φαίνονται στον κήπο σου ... νασαι καλά!!! 


ΠΗΓΗ ! http://aikaterinadespoti.blogspot.com/2019/08/blog-post_4.html





Κυριακή, 4 Αυγούστου 2019


Ποίηση. του λεπτού - Λαμπρινή Τζούρκα - Πολύτεκνη

Ποίηση. του λεπτού - Λαμπρινή Τζούρκα - Πολύτεκνη


***

Εκδόθηκαν!!!! Τα βιβλία μου... !!!
Εδώ με τον κο Τσότρα, τον εκδότη μου... Κρατώ το πρώτο μου, το "λίγες γραμμές... έτσι... " με τα καινούργια : "Ποίηση του λεπτού... " και το "Ποίηση του λεπτού... " Για παιδιά!! Καταχαρουμενη... βεβαίως... Λαμπρινή Τζούρκα

***
ΣΧ. "ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ", Λαμπρινή μου!
"ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!"
(Τώρα πια, πολύτεκνη!)

***
Τα διδυμάκια της Λαμπρινής Τζούρκα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...