Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Η παρουσίαση στον Βόλο



μαζύ στον Βόλο... με ένα βιβλίο στο χέρι... το βιβλίο μου "λίγες γραμμές... έτσι..." φίλη μου καλή!!! Λένα Θ.  Ευχαριστώ για τις φώτο !!! 


"λίγες γραμμές έτσι... "
Λαμπρινής Τζούρκα... 

Μού είπες 

ότι ήταν πέτρινη η καρδιά σου...

"Μην αγγίζεις", φώναζες...

Δεν σε πίστεψα ...

και συντρίφτηκα...



 η μαμά, εγώ η Λένα.... 




κάτω απ' το "διασκέδασε = enjoy)
η μαμά... κι εγώ με το βιβλίο... 

η μαμά, εγώ η Λένα.... 


"λίγες γραμμές... έτσι... "

Ευχαριστώ πολύ τις φίλες που μπόρεσαν να είναι εκεί, παρ' όλο που ο καιρός ήταν δύσκολος... 

νάμαστε καλά... και του χρόνου να βρεθούμε... 


και το 1ο μέρος... 



Κι έγινε η  6η  παρουσίαση του "λίγες γραμμές... έτσι..", της Λαμπρινής Τζούρκα στον όμορφο Βόλο

Η μαμά... στο Pleasures cafe...  Ναι! 



Λόγω καιρού...  οι φίλες ήρθαν σε δυο... χμ... σε τρεις δόσεις.


Σίγουρα enjoy - διασκέδασε.. .

.

Ευχαριστώ πολύ
Ένας θαυμάσιος χώρος... 

Στον Βόλο... 


Pleasures Cafe! 
Αργοναυτών 58


Ελπίζω να σας αρέσει το βιβλίο μου
...

Λίγες φώτο... έτσι... τώρα

Υπεροχος Βολος

Και θα εμπλουτιστεί στο μέλλον από των φίλων τις φώτο η ανάρτηση...

Φιλενάδα αγαπημένη
Καμμιά στον κόσμο δεν σε παραβγαίνει


Πάμε... στην επόμενη


Lamprini T. 


Η παρουσίαση έγινε ( στον Βόλο... )
Ο καιρός μάς δυσκόλεψε (κατακλυσμός)
Δεν πτοηθήκαμε... (έχουμε ζήσει χειρότερα)
Πάμε... παρακάτω  (σε άλλα μέρη)











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...