Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Φωτογραφίες από την βιβλιοπαρουσίασή μου στην Θεσσαλονίκη μας... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!



Το "λίγες γραμμές.... έτσι..." της Λαμπρινής Τζούρκα... (το βιβλίο μου) ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη.  Τα αντίτυπα του "λίγες γραμμές... έτσι..." διέσχισαν όλην την Ελλάδα σχεδόν και έφθασαν στην Συμπρωτεύουσα...

Η παρουσίαση που έγινε στο Cafe Θέα/tron (κλικ στο όνομα για να το δείτε... ), πλάϊ στο Λευκό Πύργο,  ήταν υπέροχη....

Εδώ οι φώτο... γιατί... οι "γραμμές... " είναι... "λίγες... "

Λαμπρινή Τζούρκα
"λίγες γραμμές.... έτσι..."

Τα κορίτσια μας... 


με την Ντίνα... 



η θέα προς τον Λευκό Πύργο... 



Μία σέλφη... γεμάτη Αγάπη!!! 


έτοιμες;... 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ από την μικρή μας Δήμητρα... 

ευχαριστώ πολύ! 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ από την μικρή μας Δήμητρα... 

ευχαριστώ πολύ! 


Συζητώντας... για το "λίγες γραμμές... έτσι..."

Ντίνα και Δέσποινα... 


Το οπισθόφυλλο του βιβλίου
"λίγες γραμμές... έτσι..."


ο Λευκός Πύργος... 

Εμείς... 

Lamprini T.


2 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλη επιτυχια στο βιβλιο σου ΛΑΜΠΡΙΝΉ μου καλοταξιδο να είναι παντα !!! φιλακιαααα!!

Lamprini T. είπε...

ευχαριστώ, Ρούλα, Ρουλίτσα μου, ελπίζω να έρθουμε και στην Κρή τη...να σάς δω από κοντά... και επί τη ευκαιρία να σάς δείξω το βιβλίο μου...

φιλιά

καλό καλοκαίρι, ευχαριστώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...