Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Εκδόθηκε!!!

 Ένα ταξείδι στην Αθήνα... και το καινούργιο μου βιβλίο .... είναι στα χέρια μου.... από τις Εκδόσεις Τσότρα!

Πάμε να το γνωρίσετε.... σιγά-σιγά....:
Λαμπρινή Χ. Τζούρκα
Οι ιστορίες τους...
Οι Ιστορίες τους...
Λαμπρινή Χ. Τζούρκα 


Εκδόσεις Τσότρας


 Λαμπρινή Χ. Τζούρκα

Οι ιστορίες τους...
Το βιβλίο μου ... αποτελείται από μικρές ή μεγάλες ΙΣΤΟΡΙΕΣ που έχω ακούσει και μού έκαναν εντύπωση, διανθισμένες (όπως πάντα) με φωτογραφίες.
Η παρουσίασή του ξεκινάει τον άλλον μήνα από την πόλη μου, το Πέραμα.... Έχω σκοπό να κάνω παρουσιάσεις... στον Πειραιά, στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη... και στον Βόλο... όπως έκανα και στα προηγούμενά μου.... βιβλία...
Υ.Γ. Θα χαρώ να σάς δω... και να τα πούμε....


Lamprini T.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...