Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

διάφορα 4



σιωπή... γιατί η ζωή σε εκπλήσσει διαρκώς...
κι όχι πάντα ευχάριστα... δυστυχώς...



όταν η Πανσέληνος... σού αγγίζει τα μαλλιά... 🙂 🙂




μάλιστα
αν νομίζεις ότι είμαι καλλίτερη εδώ... οκ... όπως νομίζεις... 🙂 🙂 🙂
ευχαριστώ πολύ, φίλη...



και με καλή παρέα
και με την ΕΛΠΙΔΑ ενός Ουρανίου Τόξου 🙂 🙂 ...
Περιγιάλι, Κορινθίας...



λίγο ήλιο βρε παιδιά!
(Φρένσαμ, Αγγλία)










υπήρχε περίπτωση... να μην την βρούνε;...

η γυναίκα με την μάσκα



σερφάρω με το (μεγάλο) μπουκάλι ... του νερού δίπλα...
Το σερφάρισμα φταίει, άραγε... ή... τα γλυκά;... 🙂




τραγούδι... αφ' υψηλού...
τόχουμε ξαναδεί... πολλάκις...






α κυρα - Μαρία... εκεί που πήγαινες μικρή... (το 1930... )... πηγαίνω τώρα (2020) εγώ... και πέρασαν μόλις... 90 χρόνια...
Εσύ πήγαινες με τα πόδια... απ' την Αγια - Σοφιά (Πειραιάς)... εγώ... με το αυτο κίνητο... κι άνετη...
Εσύ... περνούσες την νύχτα (από την παραμονή) στην αυλή και εγώ... πάω για επίσκεψη... ολιγόωρη... (ανήμερα...)...
Α κυρα - Μαρία... μου...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...