Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Εδώ... οι απαντήσεις... Σε μία ανάρτηση του 2014... όταν το μπλα - μπλα... δεν υπήρχε...




Εδώ... οι απαντήσεις... Σε μία ανάρτηση του 2014... όταν το μπλα - μπλα... δεν υπήρχε...



Εδώ... οι απαντήσεις...
1. Αγαπημένο φαγητό: Το παστίτσιο... η μάνα μου το φτιάχνει τέλεια... οπότε... το παστίτσιο της μαμάς!!!...

 
Το παστίτσιο... της μαμάς!!! 

  
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ~ Το παστίτσιο της μαμάς 
Πες τα Ευθύμη!!!.... 


2. Τι δε μ' αρέσει στους ανθρώπους : Η υποκρισία... Άλλα να λένε, άλλα να εννοούν, άλλα να κάνουν... Δυστυχώς... δεν το μπορώ... 

Υποκρισία



ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ - ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ (Official Video DVD Rip)



3. Τι μου αρέσει στους ανθρώπους: Η ειλικρίνεια... και ας πληγώνει... Το κάθε τι.. έχει τις συνέπειές του!!...

Το ακριβό λουλούδι της ειλικρινείας... Έτσι...
 (τα λόγια ήταν ήδη στην φώτο από το γκουγκλ... )

 
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ-ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ 

 Στίχοι: Φωτεινή Λαμπρίδη
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας

 Η αλήθεια του καθένα μετερίζι και σταθμός
γιατί αυτό έχει θελήσει ή γιατί δε θα τολμήσει
δεν μπορεί να κάνει αλλιώς

Η αλήθεια του καθένα είναι η μόνη διαδρομή και
κυλάει σαν τα τρένα σε δυο ράγες μια γραμμή
κι εγώ μόνη μες στο πλήθος τις αλήθειες μας κοιτώ
πως παλεύουν να βρεθούνε
αλλά δεν το ομολογούνε
μοναχά για ένα χορό

Η αλήθεια του καθένα είναι η ίδια του η ζωή
η μεγάλη μοναξιά του είναι η βασίλισσα του
κι ό,τι του προστάζει αυτή


4. Με ηρεμεί: Να κοιμάμαι!!!... Το τελευταίο φάρμακο που βρήκα... για τα προβλήματά  μου... χαχαχα... Απίστευτο... αλλά... αληθινό!!... 

Ανοίγω τα μάτια μου... απ' τον Lampro Lampino
Α, ξημέρωσε! 
   Οι ασκήσεις μου! 1, 2,   3, πάνω! 4, 5, 6, κάτω!                                                                   
 Και ο καφές!     Αλλά... δεν μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου!!! ΑΑΑΑ!!!! 

 Nάνι το γαρούφαλλό μου (Greek lullaby) Νανούρισμα Χατζιδάκις 
με την Σαββίνα Γιαννάτου... 

5. Αγαπώ:  Την φίλη μου, τα παιδιά... τους φίλους, τους ανθρώπους.  Αγαπώ να βλέπω μητέρες και κόρες στον δρόμο ... να ψωνίζουν μαζύ... και να μοιάζουν μεταξύ τους... Αγαπώ να βλέπω πατέρες και παιδιά... να μοιράζονται πράγματα ζωής... Αυτό είναι κάτι που αγαπώ πολύ!!!!...

 
Σε αγαπώ!!! 

  
Σ'αγαπώ-Αλίκη Βουγιουκλάκη 
Σ΄αγαπώ...

6. Με νευριάζει: Με νευριάζει... που νευριάζω... Χαχαχα... Δεν μπορώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου και ξεσπάω, κάποιες φορές... και αυτό κάνει κακό... στα παιδιά.. και σε μένα...

Μην παίζεις με τα νεύρα μου, είναι επικίνδυνο σπορ
Τι να πει κι ο μικρός;... 

 
Σταρόβας Τα νεύρα μου

7. Τι δεν αποχωρίζομαι:  Το χαμόγελό μου... ό,τι κι αν γίνει... "ξεσπάει"!!!... Τόσο καλά... Τι να του κάνω;... Έχουμε γίνει ένα... εδώ και κάποια χρόνια!!...

 
Ξεχωρίζεις... με ένα χαμόγελο... 

 
Όλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο (K. Χατζής) 

Κάτι ξέρει... 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...