Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023

ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ... τι σημαίνει... ;;;

 ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ... τι σημαίνει... ;;;

σπουδές πιάνου


Ξεκίνησα από Γ' Δημοτικού. Μία φορά την εβδομάδα ( ή δύο) πήγαινα στο μάθημα της μουσικής (μάθαινα ΑΡΜΟΝΙΟ). Μία άλλη φορά είχαμε το μάθημα της χορωδίας... Αυτά ως το Λύκειο...
Στο Λύκειο πήγα στο Ωδείο, στο Κερατσίνι.
Κάναμε δύο φορές την εβδομάδα ΠΙΑΝΟ από 20΄ και μία ώρα την εβδομάδα θεωρία μουσικής (Σολφέζ και θεωρία Ευρωπαϊκής μουσικής)...
Όταν τελείωσα το Λύκειο συνέχισα τις σπουδές μου στο ΩΔΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, στον Πειραϊκό Σύνδεσμο....
Εκεί, ως τα 24 μου, έκανα και πάλι δύο φορές την εβδομάδα ΠΙΑΝΟ από 20', μία φορά την εβδομάδα ΣΟΛΦΕΖκαι θεωρία Ευρωπαϊκής μουσικής από μία ώρα.
Μία φορά την εβδομάδα, θεωρία (επί δύο χρόνια ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, επί ένα χρόνο ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ (μαθαίναμε τα είδη των μουσικών έργων - σονάτα, κονσέρτο κλπ)
και άλλα μαθήματα τα οποία είναι ΟΡΓΑΝΟΓΝΩΣΙΑ (μαθαίναμε για τα Ευρωπαϊκά όργανα), DICTEE (ακούγαμε νότες από το πιάνο και τις γράφαμε στο πεντάγραμμο), Πρακτικό διδασκαλείο (μάθαινα ΕΓΩ το σολφέζ σε μικρούς μαθητές του Ωδείου), ΧΟΡΩΔΙΑ, ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΣΤΙΞΗ, ΑΡΜΟΝΙΑ... και στα 24 όπως ανέφερα... τελείωσα το Ωδείο και πήρα το πτυχίο της ΑΡΜΟΝΙΑΣ.
Με αυτό το πτυχίο έδωσα εξετάσεις στο Δημόσιο (οι οποίες τότε διαρκούσαν 15 ημέρες.... και οι εξεταστές ήταν μουσικοί από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ) και πέτυχα να μπω ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ σε ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...
Κατά τα άλλα... είμαι μία ΑΠΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ...
ΛΥΠΑΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ... ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ...

Lamprini T.
 
Υ.Γ. Στις πολλές εξετάσεις, στην Μουσική ,που έδωσα στην ζωή μου... υπήρχε πάντα ένας εκπρόσωπος του ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ στην επιτροπή...


4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Σε νιώθω απόλυτα καλή μου φίλη. Τι να πεις για όλο αυτό;
Την καλησπέρα μου.

morfeas είπε...

Καλησπερα, εγω για καποιο λογο αρχισα να ζω μονος μου απ τα 16 οποτε δεν ειχα την ευκαιρια για σπουδες.. η να τελειωσω το γυμνασιο,οτι εμαθα ηταν μεσα απο βιβλια αλλα κυριως απ τη ζωη.. Ειχα ομως κι εχω πολυ καλους φιλους που βοηθησαν σε πολλες δυσκολες.. καθως και μια θεια που σταθηκε σαν δευτερη Μανα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

morfea μου, είχες ανθρώπους που σε αγαπούσαν...

η ζωή καθενός είναι ένα διαφορετικό ποτάμι...

(το λινκ του μπλογκ σου ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ) ΝΑ μού το γράψεις αν θες...

γεια και χαρά...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Giannis... αγανάκτηση... Μόνοι τους θέτουν τις εξετάσεις, μόνοι τους τις αναιρούν...
τι είν αυτό!!!!

ευχαριστώ για την κατανόηση... για τα νεαρά παιδιά ανησυχώ....

γεια και χαρά...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...