Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Αγαπημένοι, αγαπημένη...




Αγαπημένοι, αγαπημένη...

Κούρκουλος, Καρέζη... 

 
Από το παράθυρό σου Καρέζη, Κούρκουλος 

κι η φωνή τους... 

τέλειο και το τραγούδι τους... 



Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Τζένη Καρέζη & Νίκος Κούρκουλος ( Ντουέτο )

Είμαι ένα παιδί της νύχτας
ένας ίσκιος μοναχός
ένα δάκρυ από φεγγάρι
της αυγής ένας καημός

Σ'αγαπώ μα δε θα 'ρθω
να σε βρω, γιατί το ξέρω
σ'αγαπώ μα δε θα 'ρθω
το φαρμάκι θα σου φέρω

Από το παράθυρο σου
πέρασε το καλοκαίρι
πέρασε κι η συννεφιά
πέρασε όλη μας η αγάπη
πέρασε όλη μας η πίκρα
πέρασε και η χαρά


Είμαι μια βροχή στον ήλιο
μια φωτιά μες στη βροχή
μια φωνή μες στον αγέρα
μια σιωπή μες στη σιωπή

Σ'αγαπώ μα δε θα 'ρθω
να σε βρω, γιατί το ξέρω
σ'αγαπώ μα δε θα 'ρθω
το φαρμάκι θα σου φέρω



4 σχόλια:

Unknown είπε...


thank you

سعودي اوتو

Lamprini T. είπε...

4:38 μ.μ. (Πριν από 18 ώρες)
Ο/Η Mia Petra άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αγαπημένοι, αγαπημένη...":

Χτύπησες φλέβα! Είναι μακράν το αγαπημένο μου δίδυμο! Φιλιά πολλά :)

ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΔΙΕΓΡΑΨΑ, ΕΥΤΥΧΩς ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑ ΜΕΗΛ...

Lamprini T. είπε...

Uouo Uo THANKS

Lamprini T. είπε...

MIA PETRA μου τι έπαθα..και σε διέγραψα! τέλος πάντων...

Χαίρομαι που σου άρεσε... ξέρεις, εγώ τελευταίως έμαθα πόσο ωραίο είναι το τραγούδι αυτό...
μακια!!! τα λέμε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...