Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

86 Πόσα μπορεί να κρύβει ένα βλέμμα...





Πόσα μπορεί να κρύβει ένα βλέμμα... 

To βλέμμα σου... 

Αφού ακολουθείται και από κάποιες στιγμές σιωπής;

Γιατί το λέω αυτό:

Σε συνάντησα, σε χαιρέτησα.  Είπαμε δυο τυπικές κουβέντες...

και, μετά, ακολούθησαν κάποιες στιγμές σιωπής.

Η σκέψη μας ήξερε, τι θα γινότανε.

Ακολούθησα την πορεία μου, κι εσύ την δική σου.

Είχαν χωρίσει, οι δρόμοι μας.

Και το ξέραμε κι οι δυο.


Γι' αυτό το λέω...



Υ.Γ.  Την Τεταρτη 1.4.2015...

εγώ προς τα κάτω... πήγαινα...

εσύ... προς τα πάνω...


7 σχόλια:

κυκλάμινο είπε...

Ένα βλέμμα μπορεί να πει τα πάντα! Καλό μήνα!!! Φιλάκια

Gina-Teta είπε...

Καλό μήνα !

Lamprini T. είπε...

κυκλάμινό μου... ακριβως... μακια..καλόν μηνα!

Lamprini T. είπε...

Gina - Teta μου..καλόν μηνα!!!!!!! με υγεία!

Mia Petra είπε...

Το υπέροχο μήνυμα ενός μυστηριώδους βλέμματος... Φιλιά και καλό μήνα :))

Ariadni St. είπε...

Καλό μήνα Λαμπρινη μου με υγεία και ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.
Όπως πάντα τρυφερό, ευαίσθητο, λακωνικό και περιεκτικο σε νόημα!
Πολλά Φιλιά
Καλό Σαββατοκύριακο :) !

Dennis Kontarinis είπε...

Συνήθως έτσι γίνεται, αγαπητή μου Λαμπρινή. Τα βλέματα διαλέγουν τον δικό τους δρόμο.
Καλό σου μήνα εύχομαι.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...